Digiturbe kaardimäng Digiturbelabor (Digital Safety Game, dsg.onu.ee) Digiturbelaboris valmis infotehnoloogia ja digiturbe teemaline inglisekeelne kaardimäng "Digital Safety Game", mida mängides saavad inimesed end informaatika alaselt harida. Sihtgrupiks on gümnaasiumi-, kutsekoolide-, ülikoolide õppurid ja informaatikaõpetajad. Kaardimängu ajendas looma vajadus metoodilise materjali järgi, mis aitab õpetajatel erinevaid informaatika alaseid teemasid sissejuhatada või lõpetada. Õpilased ja õpetajad õpivad tundma erinevaid infoturbe valdkonna teemasid ja fakte. See annab võimaluse edasi asuda uurima teemasid, mis olid võõrad, samamoodi annab õpilastele võimaluse suhtlemiseks ning intellektuaalsete teemade toomiseks informaatikatunni arutellu. Mängu 54 kaarti jagunevad kuueks teemaks - sotsiaalmanipulatisoon, privaatsus, arvutvõrk, internet, häkkimine ja pahavara. Mäng on ühele kuni kuuele inimesele ning saab mängida ka meeskondadena. Üks mäng võtab keskmiselt aega 25 min. On eeldatud, et mängijatel on head teadmised IKT valdkonnast. Reeglite lühikirjeldusena tuleb kaasmängijatel küsida kaardil olevaid küsimusi ja hinnata vastuse õigust. Õige vastuse korral saab mängija kaardi omale, võidab see kes saab esimesena kokku nõutud arvu kaarte. Vastuste puhul ei oodata vaid kuiva definitsiooni. Oodatud on arutelud, päriselu näited, kasutusjuhtumid, seosed teiste olukordadega ning mis peamine - arusaamine miks ja kus seda teadmist elus vaja läheb. Mängu koduleheküljelt dsg.onu.ee saab igaüks mängu PDF kujul välja printimiseks alla laadida. Eesti informaatikaõpetajad jm digiturvalisusega õpetamisega seotud isikud saavad lehel oleva vormi kaudu mängu prinditud kujul tellida tasuta koolidesse.